حمله ایران به اسرائیل نشان داد جمهوری اسلامی در برابر حملات ساکت نخواهد بود/ عملیات وعده صادق پاسخ ایران بر اساس قوانین سازمان ملل بود

علیرضا نظری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز ضمن تاکید بر اقدام نابخردانه رژیم صهیونیستی و پاسخ مقتدرانه ایران، گفت: در واقع با توجه به حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که به منزله خاک جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و منجر به نقض قوانین بین‌المللی شد،ایران نشان داد که در برابر حملات متجاوزان ساکت نخواهد بود.

نماینده مردم خمین در ادامه تاکید کرد:این دفاع شجاعانه ایران نیز متناسب با برنامه نظام اسلامی بر علیه رژیم غاصب اسرائیل بود،چرا که بر اساس بند۵۱ منشور سازمان ملل در راستای دفاع کشورمان نسبت به حملات رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه ضمن اشاره به اقدام مقتدرانه و مدیریت شده ایران در پاسخ به حمله بزدلانه اسرائیل، افزود: جمهوری اسلامی ایران با اقدامی مقتدرانه، مدیریت شده و متناسب با برنامه نظام جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق پاسخی کوبنده بر مبنای قوانین سازمان ملل داد و در صورت لزوم باز هم در جهت صیانت از کشور تمام‌توان و تلاش خود را بکار می برد.

حمله ایران به اسرائیل نشان داد جمهوری اسلامی در برابر حملات ساکت نخواهد بود/ عملیات وعده صادق پاسخ ایران بر اساس قوانین سازمان ملل بود

این نماینده مجلس در ادامه افزود: بی تردید جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند حملات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی را نادیده بگیرد، در عین حال با وجود نقض قوانین به این دلیل که اقدام موثری از جانب مجامع بین‌المللی صورت نگرفت،به دفاع همه جانبه از امنیت خود پرداخته و پاسخی قانونی به اسرائیل داد.

وی اظهار داشت:در واقع با گذشت  ۴۵ سال از پیروزی انقلاب و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری "اگر دشمنان ما یکی بزنند ده تا می خورند"،این اتفاق رخ داد و اقتدار جمهوری اسلامی تثبیت شد، چرا که ایران همانند سایر کشورها نیست تا به تماشای ظلم بنشیند.

نظری در پایان خاطر نشان کرد:قطعا ایران اسلامی همواره مقتدرانه به دفاع همه جانبه از امنیت خود پرداخته و پایبند قوانین بین المللی است و بی تردید دفاع مشروع از تمامیت ارضی کشور و حفظ و حراست از  خون شهدا را حق مسلم خود می داند.